Deelnemersinfo

Trefpunt voor 6.000 bezoekers
Design District is het jaarlijkse trefpunt voor de Nederlandse interieurbranche. Er komen in 3 dagen ongeveer 6.500 bezoekers naar Design District. 40% van de bezoekers is interieurarchitect, architect of ontwerper en het merendeel van de bezoekers is beslissingsbevoegd. Design District is hoofdzakelijk bedoeld voor vakmatig geïnteresseerde bezoekers. De laatste dag, vrijdag 9 juni, zijn particulieren en studenten ook welkom.

Een compleet overzicht
Fabrikanten, importeurs, agenten en ontwerpers van hedendaags interieurdesign krijgen op Design District de gelegenheid hun nieuwste producten te tonen aan het professionele publiek. Verlichting, sanitair, tegels, vloerbedekking, materialen en kantoor-, woning en projectinrichting etc., alles komt evenredig aan bod. Om de kwaliteit van het evenement te bewaken, is er een adviescommissie die de organisatie helpt met de selectie van deelnemers.

Overzichtelijk en kwalitatief evenement
Design District is een overzichtelijk evenement met een aangename sfeer op een bijzondere en inspirerende locatie! De stands hebben een maximale afmeting van 30 m². De onderlinge verschillen tussen deelnemers blijven beperkt, de kosten voor deelname zijn te overzien en deelnemers worden aangespoord na te denken over de te presenteren producten. Deelnemers worden bovendien geselecteerd met behulp van een adviescommissie. Dit maakt dat elk jaar alleen het beste en het nieuwste op interieurgebied te zien is op Design District.

Groot bereik
• Vanaf maart tot de maanden na Design District verschijnt redactionele aandacht en advertenties in diverse vakbladen (zoals Frame, Pi, Inside Information).
• Veel aandacht online op websites als architonic.com, designws.com, insideinformation.nl en verschillende websites van deelnemers.
• Via bladen en nieuwsbrieven van de Beroepsverenigingen als BNO, BNI, BNA, FMN en BNS Crisp worden leden uitgenodigd.
• Design District verstuurt 4-5 x per jaar een digitale nieuwsbrief (>20.000 abonnees).
• Design District heeft veel volgers op Facebook, Twitter en Instagram.
• Online catalogus waar deelnemers voor, tijdens en na het evenement zichtbaar zijn.
• Professioneel bezoekersregistratie-systeem om (potentiële) klanten uit te nodigen voor een bezoek aan Design District.
• Mogelijkheden voor het gebruik van een scan-App, voor snel en efficiënt gegevens verzamelen van bezoekers van je stand. Handig voor de opvolging!

Wil je meer informatie over deelname aan Design District, neem dan contact op met  de organisatie.